کارا ماشین

دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید

 دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید
حتماً پنجره های دوجداره را از نزدیک دیده اید؛ این نسل جدید از پنجره، دارای یک قاب بوده که درون این قاب، دو لایه شیشه موازی باهم قرار گرفته اند. بین شیشه ها نیز یک فاصله چند میلی ‌متری است که این فضا معمولاً با یک گاز بی ‌اثر مانند آرگون پر می ‌شود.
در حقیقت می توان وجه اصلی تمایز بین شیشه دوجداره با شیشه های معمولی را در همین فضای خالی عنوان کرد. این خلاء بین دو لایه شیشه، اجازه جابجایی و انتقال حرارت و برودت را نمی ‌دهد، همینطور مانند یک عایق خوب صدا عمل می ‌کند.
از طرفی، پنجره های دوجداره با مواد مخصوصی درزبندی شده که این موضوع می تواند در کیفیت پنجره بسیار مؤثر باشد. شاید تنها عیبی که بتوان در مورد پنجره های دوجداره مطرح کرد، قیمت بالاتر آن نسبت به پنجره های قدیمی و معمولی است.
ولی با توجه به خصوصیات بی نظیری که ذکر کردیم، استفاده از پنجره دوجداره کاملاً به ‌صرفه و اقتصادی خواهد بود. در حال کلی می توان گفت که این اختلاف قیمت، با میزان انرژی که صرفه جویی می شود، جبران خواهد شد.

صفر تا صد ساخت پنجره دوجداره

در کارخانجات تولید درب و پنجره دوجداره، ابتدا صفحات بزرگ شیشه بعد از شستشو، به سطح مخصوصی وارد می شوند. سپس ابعاد شیشه بدون دخالت دست و به کمک نرم افزار، پردازش شده تا برش به طور دقیق و با دستگاه انجام گیرد.
قطعات شیشه برش زده شده، با آب سختی ‌گیری می شوند و فریم ‌های بین دو لایه شیشه را نیز برش می زنند. در مرحله بعد، فضای داخلی را از مواد مخصوص پر کرده، دو لبه‌ فریم را به چسب آغشته کرده و در نهایت عملیات درزگیری انجام می‌ گردد.
شیشه ‌ها با انتقال به دستگاه پرس و تزریق گاز آرگون، دور تا دورشان توسط دستگاه با چسب پلی ‌سولفاید، به منظور درزگیری نهایی پر می‌ شود. پس از طی تمامی این مراحل، از بین پنجره های تولید شده، نمونه‌ های تصادفی انتخاب می کنند.
کنترل کیفیت بر روی این نمونه ها انجام شده و کلیه آزمون ‌های استاندارد از جمله پایداری در رطوبت بالا، تعیین نقطه برفک، مه ‌گرفتگی و نهایتاً ضخامت و ابعاد پنجره های تولید شده اندازه گیری می ‌شود.

چرا باید پنجره دوجداره کارخانه ای بخریم؟

متأسفانه امروزه در بازار انواع برندهای خارجی و برندهای داخلی پنجره های دوجداره تقلبی که فاقد استانداردهای لازم هستند، به وفور دیده می شوند. وجود یراق آلات و پروفیل ‌های تقلبی نیز مشکلات زیادی را به وجود آورده اند.
اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به این موضوع بپردازیم، باید بگوییم که تفاوت عمده تولید پنجره دوجداره در کارخانه با تولیدات زیرزمینی، در این است که دستگاه های خط تولید باید دقیق و کالیبره شده باشند.
در غیر این صورت در مراحل برش زنی و جوش، نقص هایی مانند ناهماهنگی سایز در چهار گوشه، جوش نخوردن صحیح، نمایان شدن قسمت های زائد جوش خورده و ... رخ خواهد داد که کیفیت محصول نهایی را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد.
لذا می توان نتیجه گرفت که بهره مندی از کیفیت مطلوب و استاندارد پنجره دوجداره، مستلزم تولید کارخانه ای یعنی استفاده از دستگاه های پیشرفته با کمترین دخالت اپراتور و در حالت کلی توجه به تمامی نکات و ریزه کاری هاست.
البته ناگفته نماند که شاید در ظاهر، پنجره های استاندارد با تقلبی آنچنان تفاوتی باهم نداشته باشند، اما پس از نصب و استفاده حتماً متوجه معایب آن ها خواهید شد. در واقع اگر هر کدام از مراحل ذکر شده در پروسه ساخت پنجره دوجداره به درستی انجام نشود، محصول کارایی لازم را نخواهد داشت.

قیمت پنجره دوجداره پی وی سی

آیا شما هم متوجه رنج قیمت گسترده پنجره دوجداره پی وی سی در بازار شده اید؟ محاسبه قیمت پنجره دوجداره وابسته به یک سری فاکتورهاست، برای همین نمی توان برای آن یک قیمت جدولی و از پیش تعیین شده تعیین کرد. این فاکتورها عبارتند از:
برند ساخت پنجره دوجداره
نوع پروفیل به کار رفته
متراژ پنجره
تعداد لنگه پنجره دوجداره
وجود یا عدم وجود کتیبه
تعداد بازشو
تمامی موارد ذکر شده در بالا می توانند به تنهایی، بر روی قیمت تمام شده پنجره دوجداره پی وی سی تأثیرگذار باشند، به عنوان مثال پنجره هایی که فاقد کتیبه هستند، نسبت به نمونه های کتیبه دار ارزان ترند.
برای اطلاع از لیست قیمت انواع پنجره دوجداره، می توانید با تأمین کنندگان این محصولات که از قضا مجموعه ما نیز یکی از معتبرترین آن هاست، اقدام نمایید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas