کارا ماشین

قیمت روز ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره

قیمت روز ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره
از جمله اساسی ترین دغدغه هایی که مهندسین معماری، در زمینه طراحی و اجرا با آن مواجه هستند، مسئله حفظ دمای محیط داخل و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی است. همچنین مشکل آلودگی صوتی در کلان شهرها و تاثیرات نامطلوب آن نیز به هیچ عنوان قابل انکار نیست.
با نصب درب و پنجره upvc و به طور کلی شیشه ‌های دوجداره در ساختمان، درصد قابل توجهی از مشکلات ذکر شده برطرف می گردد. این محصولات امروزه با استقبال ویژه ای از سمت مهندسین روبرو شده اند و توسط کارخانجات متعددی در کشور تولید می شوند.
در این مطلب به بررسی ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره upvc می پردازیم و متقاضیان راه اندازی خط تولید این محصولات را در جهت خرید و انتخاب این تجهیزات با قیمت روز راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی بهترین متریال ساخت درب و پنجره دوجداره

آیا می دانید درب و پنجره های دوجداره به چه خاطر تا این اندازه پرطرفدار شده اند که حتی با وجود قیمت بالاتری که نسبت به درب و پنجره های معمولی دارند، باز هم مردم نسبت به خرید آن ها تردید نمی کنند؟
پنجره دوجداره یک واحد متشکل از دو لایه شیشه بوده که بین آن ها با یک لایه هوا از هم جدا شده است. در حقیقت، این شکاف هوا یک لایه اضافی به عنوان عایق، بین داخل و خارج ایجاد می کند.
دوجداره بودن این محصولات، این امکان را می دهد تا از ورود گرما به داخل، از طریق شیشه جلوگیری شود. از سوی دیگر، مانع از ورود هوای سرد در زمستان نیز خواهد شد. با این تفاسیر، هزینه های مصرف انرژی در تمامی طول سال، به طرز چشم گیری کاهش می یابد.
یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمینه ساخت و مونتاژ درب و پنجره دوجداره در نظر داشت، این است که از چه ماده ای به عنوان پروفیل استفاده شود. upvc، آلومینیوم یا چوب، می توانند جزو گزینه های انتخابی باشند.
بدون شک هر یک از این ها معایب و مزایای خاص خود را دارند. ولی امروزه به دلیل طول عمر و ماندگاری بالا، تولید کنندگان عمدتاً به سراغ پروفیل وینیل یا همان upvc برای تولید انواع مختلف درب و پنجره های دوجداره می روند.

آشنایی با پروفیل upvc

یکی از اجزای اساسی و غیر قابل انکار درب و پنجره، پروفیل یا همان قاب است که نقش به سزایی در عملکرد و کیفیت این تولیدات ایفا می کند. پروفیل های به کار رفته در درب و پنجره می توانند از جنس های متنوعی انتخاب شوند.
خود ماده upvc یا پلی وینیل کلراید نیز بازیافت پذیر است و تولید آن، تنها 1 درصد از کل آلودگی ناشی از مصرف نفت و گاز را به خود اختصاص می دهد. از جمله سایر مزیت هایی که درب و پنجره های upvc دارند، عبارتند از:
مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
طول عمر بالای این محصولات
ثابت ماندن رنگ پروفیل و عدم تغییر در شکل ظاهری درب و پنجره به مرور زمان
قیمت مقرون به صرفه

بررسی ماشین آلات تولید و مونتاژ درب و پنجره upvc

پروفیل upvc که برای ساخت انواع درب و پنجره به کار می رود، شامل فرآیندی است که طی دو مرحله کلی به تولید می رسد، این دو مرحله شامل میکس کردن مواد اولیه در مرحله اول و فرآیند اکستروژن مواد است که در مرحله دوم صورت می گیرد.
در مرحله اول بعد از محاسبه مقادیر مورد نیاز، مواد اولیه با یکدیگر مخلوط می شوند. سپس مواد ترکیب شده به یک مخزن منتقل شده و به مدت 16 الی 24 ساعت برای از بین رفتن الکتریسته ساکن و هم دما شدن با محیط، در آنجا باقی می مانند.
در مرحله دوم مواد اولیه میکس شده وارد اکسترودر می شوند. مواد با کمک چرخ دنده های حلزونی این دستگاه، رو به جلو به حرکت در آمده و در طول مسیر، یک خمیر یکدست، بدون خلل و فرج به دست می آید.
سپس خمیر حاصله، از قالب های مخصوص پروفیل که در انتهای دستگاه اکسترودر بسته شده اند، به کمک فشار چرخ دنده خارج می شود. در این قسمت، ساختار پروفیل به دلیل دمای بالای آن، قابل تغییر است. لذا می بایست وارد مرحله خنک سازی کالیبراتور خشک گردد.
در نهایت با عبور پروفیل از کالیبراتور، شکل دائمی آن ایجاد شده و اطلاعات محصول از جمله تاریخ، ساعت تولید، شرکت سازنده و ... توسط جت پرینتر بر روی آن حک می شود.
پس از تولید پروفیل یو پی وی سی، نوبت به مونتاژ درب و پنجره می رسد. در زیر، لیست برخی از مهم ترین ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره upvc آورده شده است:
1. دستگاه برش تکسر یو پی وی سی
2. دستگاه جوش تک سر یو پی وی سی
3. دستگاه کپی فرز یو پی وی سی
4. دستگاه برش زهوار یو پی وی سی
5. دستگاه فرز پروفیل میانی (مولیون)

قیمت روز ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره upvc

حتماً شما هم به منظور راه اندازی خط تولید درب و پنجره upvc، درباره ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با این حوزه، تحقیقاتی به عمل آورده اید. از طرفی، متوجه نوسانات قیمتی ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره upvc نیز شده اید.
قیمت این تجهیزات، رابطه مستقیمی با کیفیت و قابلیت های دستگاه دارند. همچنین یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت، برندهای متفاوت ماشین آلات موجود در بازار بوده که به خاطر تعدد شرکت های سازنده است.
باید گفت که با انتخاب هوشمندانه برند ماشین آلات ساخت درب و پنجره upvc، می توان از کیفیت قطعات و کارایی دستگاه اطمینان حاصل نمود. به دنبال آن نرخ تولید محصولات و حجم فروش نیز افزایش خواهد یافت.
جهت استعلام قیمت روز دستگاه ها، همچنین برخورداری از مشاوره رایگان در خصوص راه اندازی، ارتقای ظرفیت یا واگذاری خط تولید درب و پنجره upvc، همین حالا با کارشناسان گروه کارا تماس برقرار کنید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas