کارا ماشین

ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید شیشه دوجداره

ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید شیشه دوجداره
ماشین آلات تولید شیشه دوجداره شامل مجموعه ای از دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیکی هستند که برای تولید و مونتاژ انواع پنجره های دوجداره UPVC به کار برده می شوند. در واقع امروزه می توان این تجهیزات را برای تولید شیشه دوجداره بسیار ضروری و مهم دانست که تنها برخی کارگاه ها و شرکت های معتبر تولیدکننده از آن برخوردار می باشند.
به همین منظور در این نوشتار قصد داریم به معرفی برخی از انواع ماشین آلات تولید شیشه دوجداره بپردازیم.

انواع ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید شیشه دوجداره

به طور کلی امروزه تولید شیشه دوجداره تنها با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص و مدرن امکانپذیر است که روند ساخت این محصولات طی مراحلی خاص و با بهره گیری از دانش فنی متخصصان صورت می پذیرد. برخی از پرکاربردترین این تجهیزات به شرح زیر می باشند:

دستگاه شستشو دهنده شیشه دوجداره

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، برای شستشوی شیشه های دوجداره کارایی دارد. این ماشین شیشه شور از فرچه های مخصوص و چرخ دنده هایی برای حرکت شیشه تشکیل شده که با تنظیم سرعت غلطک، حرکت شیشه را کنترل و هدایت می کند.
این نوع از ماشین آلات تولید شیشه دوجداره در دو مدل ایستاده و خوابیده به کار برده می شوند که هرکدام کارایی و عملکرد مخصوص خود را دارند.

مدل ایستاده دستگاه شستشوی شیشه دوجداره

این ماشین خود در مدل های مختلف ارائه می شود که براساس ارتفاع فرچه و در اندازه های 1400 میلیمتر، 1700 میلیمتر، 2000 میلیمتر و 2200 میلیمتر قابل دسته بندی می باشند.
این دستگاه شامل یک مخزن آب و مخزن شستشو از جنس استیل است که علاوه بر آنکه دارای یک سیستم باکیفیت شستشو می باشد، امکان تنظیم و تغییر دمای آب را تا 60 درجه نسبت به دمای محیط نیز دارد.

مدل خوابیده دستگاه شستشوی شیشه دوجداره

نوع دیگر ماشین شیشه شور که کاربرد آن در کنار اسپیسرهای حرارتی و آلومینیومی و پرس 4 سر حرارتی است، دارای مزایای بیشتری نسبت به نوع ایستاده این دستگاه می باشد. به طوری که این نوع از ماشین آلات تولید شیشه دوجداره علاوه بر سهولت در انجام کار، امکان تعویض لوازم و قطعات به راحتی وجود داشته و قیمت مناسبی نیز دارد.

دستگاه پرس شیشه های دوجداره

در این دستگاه، شیشه های دوجداره به صورت جداگانه و تک به تک روی میز قرار داده می شوند و سپس توسط پدالی از نوع پنوماتیک، فرآیند پرس بر روی شیشه ها اعمال می شود. در واقع توسط این دستگاه، گاز آرگون تزریق شده در شیشه دوجداره نمی تواند به هیچ عنوان خارج شود.
از شاخصه های این دستگاه نیز می توان به سهولت در کار کردن با آن، صرفه اقتصادی و همچنین وزن بسیار سبک اشاره کرد.

ماشین چسب زن پلی سولفات شیشه دوجداره

نوع دیگری از ماشین آلات تولید شیشه دوجداره با عنوان دستگاه چسب زن پلی سولفات شناخته می شود که خود در مدل های پنوماتیکی، الکتروپنوماتیکی، هیدرولیکی و الکتروهیدرولیکی ارائه می گردد.
با کمک این ماشین، چسب پلی سولفات با نسبت 1 به 10 ترکیب می شود و سپس اپراتور مربوطه، با استفاده از آن، شیشه دوجداره را چسب کاری کرده و عایق می کند. دستگاه چسب زن بوتیل شیشه دوجداره
این وسیله نیز با هدف زدن چسب به حاشیه اسپیسرهای استاندارد، به کار می رود. از قابلیت های آن می توان به وجود یک تایمر شروع کار با قابلیت تنظیم اشاره کرد. ضمن آنکه عملکرد این دستگاه به صورت الکتروپنوماتیک و هیدرولیک است. از طرفی ضخامت بوتیل زنی در آن نیز قابل تنظیم خواهد بود.

ماشین خم اسپیسر شیشه دوجداره

دستگاه بعدی که از جمله ماشین آلات تولید شیشه دوجداره به شمار می رود؛ خم اسپیسر است که برای خم کردن اسپیسر و در مدل های دستی و تمام اتوماتیک قابل تهیه می باشد.
عملکرد این دستگاه به گونه ای است که دیگر ضرورتی برای استفاده از گوشه اسپیسر وجود ندارد. به این ترتیب، علاوه بر زیبایی و ظرافت در نمای کلی، کیفیت کار نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ماشین سیلیکا ژل پرکن شیشه دوجداره

این دستگاه نیز که از تجهیزات مدرن و تمام اتوماتیک در تولید شیشه دوجداره به حساب می آید؛ تزریق سیلیکاژل را به داخل اسپیسر برعهده دارد و به این صورت مانع ورود رطوبت به داخل جداره های شیشه خواهد شد.

ماشین میز چرخان شیشه دوجداره

از این دستگاه برای سهولت در اجرای کار به ویژه هنگام چسب زدن استفاده می شود. به این صورت که با قرار دادن شیشه دوجداره بر روی آن و اعمال فشار روی پدال، دستگاه شروع به چرخش می کند.
همچنین این نوع از ماشین آلات تولید شیشه دوجداره برای نصب ترو اسپیسر روی شیشه دوجداره نیز کارایی دارد.

ماشین گاز پر کن شیشه های دوجداره

همانطور که پیداست، این دستگاه برای تزریق گاز آرگون به فضای بین جداره شیشه ها به کار می رود. از ویژگی های ماشین گاز پرکن، می توان علاوه بر دقت فوق العاده به تمام اتوماتیک بودن و تمام لمسی بودن آن نیز اشاره کرد.
همچنین این دستگاه با داشتن خروجی های متعدد، این قابلیت را دارد که فرآیند تزریق گاز را از یک تا ده شیشه به طور همزمان به انجام برساند.

دستگاه تمام اتوماتیک نم گیر شیشه دوجداره

دستگاه نم گیر شیشه دوجداره دارای قابلیت پرکردن همزمان مواد در بیش از یک پروفیل می باشد که این فرآیند توسط سیستم ویبراتور پنوماتیک صورت می پذیرد.

موارد کاربرد ماشین آلات تولید شیشه دوجداره

پس از بررسی برخی از انواع تجهیزات مورد استفاده در خط تولید شیشه دوجداره، بد نیست بدانید عملکرد کلی این دستگاه ها در چه راستایی است.
در واقع تمامی این تجهیزات، کلیه فرآیندهای ساخت و تولید شیشه های دوجداره را از همان مراحل نخستین مانند برش شیشه در ابعاد متنوع و دلخواه تا مراحل پایانی که تزریق گاز آرگون در جداره های آنها و در نهایت، بسته بندی هستند را مدیریت کرده و به اجرا می رسانند.
از ویژگی های مهم و مثبت ماشین آلات تولید شیشه دوجداره می توان به عملکرد هماهنگ و تمام اتوماتیک آنها اشاره کرد که ضمن افزایش کیفیت، دقت و سرعت انجام کار، ضرورت استفاده از نیروی انسانی و تبعات آن را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas