کارا ماشین

ویژگی های مهم دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید

ویژگی های مهم دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید
دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید یکی از پرکاربردترین تجهیزات در خط تولید شیشه دوجداره به حساب می آید که به منظور درزگیری شیشه ها، از آن استفاده می شود. این مجموعه به عنوان عرضه کننده این دستگاه ها، شرایط سفارش دستگاه چسب پلی سولفاید را فراهم آورده است.

چسب پلی سولفاید چیست و چه کاربردی دارد؟

می دانید که با نصب صحیح و اصولی پنجره دوجداره، می توان دوام و کارایی آن را به طرز قابل توجهی افزایش داد. از آن مهم تر، پروسه تولید این محصولات نیز بایستی توسط دستگاه های پیشرفته و گروه های متخصص در این حوزه صورت گیرد و با رعایت استاندارد انجام شود.
پنجره های دوجداره اگر به طرز اصولی و حرفه ای تولید شده باشند، باید به عنوان یک عایق قدرتمند در برابر گرما، سرما، همینطور صوت عمل کنند. برای دست یابی به این هدف مهم، آب بندی و درزگیری پنجره ها باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
در واقع می توان گفت که کیفیت بالای چسب های مخصوصی که برای عایق بندی و درزگیری پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
چسب پلی سولفاید از خانواده چسب های دو جزیی بوده و برای درزگیری پنجره های دوجداره و چند جداره، اتصال میان قطعات و سازه ها، درزگیری بتن های پیش ساخته، استفاده در پالایشگاه ها، پتروشیمی، کارخانجات و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.
در صنعت تولید شیشه دوجداره، از چسب پلی سولفاید استفاده های فراوانی می شود. این ماده مقاومت و استحکام بالایی داشته، ضمن این که در برابر تحرکات نیز انعطاف پذیر است.
همچنین از ورود رطوبت و آب به سطح میانی شیشه های دوجداره جلوگیری می کند. لذا می توان با استفاده از این چسب در پروسه تولید، از کیفیت محصول نهایی اطمینان خاطر کسب نمود.

5 ویژگی مهم دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید

همانطور که می توان درباره پنجره های دوجداره حدس زد و حتی در بخش قبل نیز بدان اشاره کردیم، عایق بندی و درزگیری این نوع پنجره ها بالاترین میزان اهمیت را دارد. بایستی حتماً به این مسئله مهم، در خط تولید توجه ویژه ای داشت.
چسب پلی سولفاید، ماده ای است که به همین منظور کاربرد دارد، البته نباید استفاده از این چسب، با دخالت دست صورت گیرد. دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید کمک می کند تا مشکلاتی که قرار است با مخلوط کردن چسب به کمک دست به وجود آید، به طور کامل و اصولی برطرف شوند.
همچنین این دستگاه قادر خواهد بود تا بدون نفوذ ذره ای هوا، کیفیت چسب را تضمین نماید. در حالت کلی یک دستگاه چسب زن پلی سولفاید باکیفیت و استاندارد باید دارای مشخصه های ذیل باشد:
1. پمپ های اندازه گیری با قابلیت جابجایی
2. تایمر جهت خاموش کردن میکسر به طور خودکار طبق زمان از پیش تعیین شده
3. زمان بیشتر برای نگهداری از چسب پلی سولفاید
4. فشار ثابت روی پیستون برای القاء و ورود هوا به داخل مواد
5. قابلیت استفاده از مواد در حجم های بالاتر و برای مصارف عمده
با توجه به گنجایش مخزن چسب دستگاه که به آن اکسترودر می گویند، می توان آن را به میزان لازم از چسب پر کرد. در نهایت هم به کمک نیروی هیدرولیک یا پنوماتیک دستگاه، از چسب پلی سولفاید برای درزگیری دور تا دور پنجره های دوجداره استفاده می شود.

قیمت دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید

دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید نقش به سزایی را در صنعت ساخت شیشه دوجداره ایفا می کند. در حقیقت به کمک این دستگاه، چسب ترکیب شده بدون دخالت دست و با دقت بالا، دور تا دور شیشه تزریق می شود.
دستگاه پس از ترکیب چسب های مورد نیاز به نسبت معین، مخلوط نهایی را از طریق نازل مخصوص، بین اسپیسر و شیشه تزریق می نماید. همچنین وظیفه تزریق چسب پلی سولفاید را به طرز بسیار تمیز و یکدست انجام می دهد.
جالب است بدانید در مواقعی که از نازل استفاده نمی شود، آن را در فریزر با دمای حدود 42- درجه سانتی گراد نگهداری کرده، تا چسب درون لوله ها و نازل خشک نشود.
اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم، باید بگوییم که کارکرد آسان و افزایش نرخ تولید شیشه دوجداره با دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید، باعث شده تا مورد استقبال صنعتگران قرار گیرد.
قیمت دستگاه تزریق چسب پلی سولفاید را می توانید از طریق مشاورین این مجموعه که اطلاعات جامعی در زمینه دستگاه های خط تولید شیشه دوجداره دارند، به راحتی استعلام بگیرید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas