کارا ماشین

فروش اقساطی دستگاه جوش یو پی وی سی

فروش اقساطی دستگاه جوش یو پی وی سی
عملکرد دستگاه جوش یو پی وی سی چگونه است؟ وظیفه اصلی این دستگاه چیست؟
در حال حاضر یو پی وی سی به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد پرمصرف ترین متریال جهت ساخت درب و پنجره است و کارخانه ها و کارگاه های زیادی در زمینه تولید این متریال مشغول به فعالیت هستند. یکی از دستگاه های بسیار مهم و کاربردی که در خط تولید یو پی وی سی وجود دارد، دستگاه جوش یو پی وی سی است.
وظیفه اصلی این دستگاه جوش، جوش دادن پروفیل های برش داده شده به یکدیگر است. روش کار این دستگاه بسیار متفاوت از روش جوش دادن در سایر صنایع می باشد. در صنعت های مختلف برای جوش دادن دو قطعه معمولا از یک ماده سوم استفاده می کنند و جوش به وسیله آن ماده اتفاق می افتد اما دستگاه جوش upvc از هیچ ماده ای برای متصل کردن پروفیل ها استفاده نمی کند. در واقع طرز کار این دستگاه به این صورت است که دو گوشه پروفیل های مورد نظر را با استفاده از گرما و حرارت بسیار بالا ذوب می کند و بعد آن را به هم می فشارد تا اتصال صورت بگیرد و سپس قسمت متصل شده را سرد می کند.
دستگاه جوش یو پی وی سی این امکان را به شما می دهد تا در هر زاویه ای که بخواهید بتوانید پروفیل ها را به هم متصل کنید. افزایش دقت و سرعت کار، ارتقا کیفیت یو پی وی سی، دوام و ماندگاری بالا، افزایش امنیت و کاهش هزینه ها از دیگر خصوصیات خوب این دستگاه است.

انواع دستگاه جوش upvc و مشخصات و آنها

دستگاه جوش upvc در چند نوع مختلف در بازار موجود است که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شوند:

دستگاه جوش upvc تک سر یا تک کله

عمل جوش دادن پروفیل را در زاویه 30 تا 180 درجه انجام می دهد.
مجهز به سنسور و ترموستات تنظیم دما است و می توان دما را در بازه 0 تا 400 درجه سانتیگراد تنظیم کرد.
مجهز به تنظیمات خودکار است و عمل جوش دادن را بدون برآمدگی انجام می دهد.

دستگاه جوش upvc دو سر یا دو کله

امکان جوش دادن همزمان و یا جداگانه دو سطح پروفیل را دارد.
قابلیت تنظیم زاویه جوش از 30 تا 180 درجه را دارد.
قابلیت تنظیم دما تا 400 درجه سانتیگراد را دارد.
می توان میزان ضخامت جوش را تعیین کرد.

دستگاه جوش upvc چهار سر یا چهار کله

قابلیت جوش دادن همزمان پروفیل در چهار گوشه با زاویه 90 درجه را دارد..
قابلیت تنظیم دما و فشار و ضخامت جوش را دارد.

بعد از آشنایی کلی با دستگاه جوش نوبت به قیمت آن می رسد. قیمت دستگاه جوش یو پی وی سی در بازار به عوامل مختلفی مثل برند، نوع دستگاه، میزان مصرف برق، گارانتی و کیفیت دستگاه وابسته است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن مشخص کرد.

فروش اقساطی دستگاه جوش یو پی وی سی با قیمت مناسب

با توجه به کاربرد بسیار زیادی که دستگاه جوش در تولید یو پی وی سی دارد خیلی از تولید کنندگان و کارخانه دارها به فکر تهیه این دستگاه هستند اما ممکن است هزینه لازم برای خرید آن را نداشته باشند به همین دلیل به دنبال مراکز و فروشگاه هایی می گردند که این دستگاه را به صورت اقساطی می فروشد.
شرکت تولیدی تجاری کارا با فروش اقساطی دستگاه upvc این امکان را به مشتریان می دهد تا با هر توان مالی که دارند بتوانند این دستگاه را خریداری کنند و به چرخه تولید خود رونق بدهند. دستگاه های جوش یو پی وی سی شرکت کارا از کیفیت، دقت و کارکرد بسیار بالایی برخوردارند و قیمت آنها کاملا مناسب و مقرون بصرفه است و قیمت اقساطی آن با قیمت نقدی تفاوتی ندارد.
پس اگر به فکر مجهز کردن کارگاه تولید یو پی وی سی خود هستید فرصت را از دست ندهید و با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا در مورد نحوه فروش دستگاه جوش یو پی وی سی و اقساط آن از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas