کارا ماشین

معرفی و کاربرد دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره

معرفی و کاربرد دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره

دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ارائه می‌ گردد. مشاورین ما جهت معرفی این دستگاه و شرح کاربرد آن، شما را راهنمایی خواهند کرد؛ ضمن این که یک لیست قیمت دستگاه اسپیسر خم کن در اختیارتان قرار خواهند داد.

در چند قرن اخیر، با توجه به کاهش منابع طبیعی و انرژی های تجدید ناپذیر، چگونگی مصرف بهینه از این منابع، تبدیل به یکی از بزرگترین دغدغه های جوامع بشری شده است. روش های متنوعی در بخش های مختلف، به منظور بهینه سازی مصرف انرژی مورد استفاده قرار گرفته اند.

اگر این اصل مهم را در نظر داشته باشیم که بیشترین میزان اتلاف انرژی مربوط به حوزه ساختمان است، لذا بهترین راهکار برای جلوگیری از معضل، استفاده از درب و پنجره های دوجداره است.

این مجموعه با تأمین مجهزترین ماشین آلات خط تولید شیشه دوجداره مانند دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره، آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به متقاضیان و علاقه مندان به تولید این محصولات بوده و راهنمایی های لازم را در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

شیشه دوجداره و تاریخچه تولید آن

شیشه های دوجداره که امروزه بسیار رایج شده اند، مزیت های زیادی به نسبت شیشه های قدیمی تک جداره دارند. این محصولات به عنوان یک عایق صوتی عمل کرده، لذا استفاده از آن ها در ساختمان، آرامش و سکوت را برای افراد به ارمغان خواهد آورد.
همینطور عایق برودت و حرارت نیز بوده، بنابراین سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان با صرف انرژی کمتری کار می کند. این شیشه ها از امنیت بالایی نیز برخوردارند و در اثر ضربه، فرو نمی ریزند و تنها ترک بر می دارند.
در سال 1865 میلادی برای اولین بار در نیویورک، یک فرد صاحب مغازه شیشه فروشی، شیشه دوجداره را به نام خود ثبت کرد. وی توانست با تحقیقات خود ثابت کند که این نمونه شیشه، مانع از جابجایی و انتقال گرما و سرما از محیط داخل به بیرون و بالعکس می شود.
امروزه در صنعت معماری نوین و با تغییراتی که در کلان شهرها می بینیم، برای زیباتر شدن نمای ساختمان ها نیز به جای آجر، سنگ و ... از شیشه های دوجداره استفاده می کنند. با استفاده از این شیشه ها می توان ورود نور و اشعه UV را نیز کنترل کرد.

چگونگی تولید شیشه دوجداره

در حالت کلی شیشه دوجداره در کارخانه به 2 روش تولید می شود:

1. با استفاده از اسپیسر آلومینیومی

2. با استفاده از اسپیسر حرارتی

در روش اول برای تولید شیشه دوجداره، چسب عایق نیاز است. اگر بخواهیم مراحل این روش را شرح دهیم، باید بگوییم که ابتدا اندازه و سایز شیشه ها را تعیین می کنند. بدین منظور فریم را از لبه داخلی اول تا لبه داخلی دوم اندازه گیری کرده و 2.8 سانتی متر به آن اضافه می نمایند.
پس از تعیین دقیق ابعاد شیشه ها بنا به سفارش مشتری، آن ها را برش می دهند. برای این کار هم نرم افزارهای خاصی تعبیه شده که خطا را به حداقل می رسانند. بعد از آن نیز اسپیسرها را به کمک دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره به اندازه مناسب، برش می زنند.
در مرحله بعد، داخل اسپیسرها را با یک مواد رطوبت گیر پر کرده، طول و عرض آن ها به کمک گوشه ها، به یکدیگر متصل می شوند. باید توجه داشت که با توجه به این که بعد از قرار دادن دو لایه شیشه، دیگر امکان دسترسی به سطوح داخلی آن ها نیست، شیشه ها باید از قبل به خوبی شستشو داده شوند تا کاملاً تمیز و بدون لک باشند.
حال شیشه ها را روی اسپیسر آماده شده قرار داده و با چسب مخصوص، حد فاصل دو شیشه به طور دقیق درزگیری می شود. اکنون موقع تزریق گاز می رسد، برای این کار از دو گوشه سوراخ دار در قطر شیشه ها استفاده کرده و با کمک دستگاه تزریق، گاز آرگون وارد فضای خالی بین دو شیشه می شود. پس از تزریق، دو مرتبه درزگیری کامل و نهایی صورت می گیرد.

معرفی دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره و کاربرد آن

همانطور که گفته شد در خط تولید پنجره دوجداره برای ایجاد فاصله، از اسپیسر استفاده می کنند. از آنجایی که شیشه ها با ابعاد دقیق برش داده شده اند، لذا اسپیسر نیز می بایست با همان دقت بریده و به اصطلاح خم کاری شود. این وظیفه را دستگاه خم کن اسپیسر شیشه بر عهده دارد.
به بیانی واضح تر، خم اسپیسر باید دقیقاً در گوشه پنجره قرار بگیرد. در صورتی که ابعاد برش و خم اسپیسر متناسب با ابعاد شیشه نباشد، گاز بین دو شیشه در پنجره های دوجداره به بیرون نشت می کند و نهایتاً محصول تولید شده کیفیت و عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.
شایان ذکر است که با استفاده از این دستگاه در یک شیفت کاری به طور میانگین، می توان تا 2000 فریم متوسط و بزرگ را تولید کرد. با این تفاسیر بالا بودن قیمت دستگاه اسپیسر خم کن کاملاً صرفه اقتصادی خواهد داشت.

بهترین قیمت دستگاه اسپیسر خم کن

اسپیسرهای به کار رفته در شیشه دوجداره دارای انواع مختلفی هستند که متداول ترین آن ها، جنس آلومینیمی است. اسپیسرهای استیل و پلاستیکی در قدیم بسیار مرسوم بودند، ولی امروزه منسوخ شده اند.
دستگاه خم اسپیسر شیشه دوجداره که یکی از تجهیزات الزامی در خط تولید این محصولات به حساب می آید، در 2 مدل در بازار موجود است:

1. دستگاه خم کن اسپیسر شیشه دوجداره نیمه اتوماتیک

2. دستگاه خم کن اسپیسر شیشه دوجداره تمام اتوماتیک

در حقیقت به کمک این دستگاه می توان با دادن ابعاد، کار برش و خم کردن اسپیسر را با بالاترین دقت و کیفیت انجام داد. قیمت دستگاه خم کن اسپیسر شیشه با توجه به نوع، قابلیت ها و شرکت سازنده آن، متفاوت خواهد بود.
شما می توانید تنها با یک تماس، از لیست قیمت دقیق و لحظه ای دستگاه های خط تولید شیشه دوجداره مطلع گردید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas