کارا ماشین

معرفی دستگاه های مونتاژ درب و پنجره

معرفی دستگاه های مونتاژ درب و پنجره
قبل معرفی دستگاه مونتاژ درب و پنجره upvc ابتدا بپردازیم به اینکه چرا درب و پنجره های یو پی وی سی بسیار پرطرفدار است؟
در گذشته برای ساخت درب و پنجره از متریال های مختلفی مثل چوب، آلومینیوم و آهن استفاده می شد اما هر کدام از آنها معایبی داشتند. مثلا چوب امکان ترک خوردن و شکستن داشت، آلومینیوم عایق بسیار ضعیفی بود و آهن هم بعد از مدتی زنگ می زد.
تمام این موارد موجب شد تا مردم به استفاده از متریال یو پی وی سی (upvc) در ساخت درب و پنجره روی بیاورند زیرا تمام نقاط ضعف های متریال های قبلی را برطرف کرده و از هر نظر بسیار مناسب است.
به این ترتیب درب و پنجره های upvc به بخش جدایی ناپذیر ساختمان سازی تبدیل شد و بازار آن بسیار رونق پیدا کرد. در کارخانه های سازنده درب و پنجره یو پی وی سی دستگاه های زیادی وجود دارد که تولید این محصولات با استفاده از آنها انجام می شود. در ادامه به معرفی برخی از دستگاه ها می پردازیم.

معرفی دستگاه های مونتاژ درب و پنجره upvc

دستگاه ها و ماشین آلات یو پی وی سی که وجود آنها برای راه اندازی خط تولید درب و پنجره upvc الزامی است شامل موارد زیر می باشد:

دستگاه برش upvc

اصلی ترین کار این دستگاه این است که پروفیل شش متری یو پی وی سی را در اندازه درب و پنجره مورد نظر و با زاویه 45 درجه برش می دهد.

دستگاه جوش upvc

بعد از برش دادن پروفیل قطعات را با استفاده از این دستگاه جوش می دهند. نحوه جوش دادن این دستگاه به این شکل است که مقطع پروفیل ها را ذوب می کند و سپس آنها را به هم می چسباند. نوع ها و مدل های مختلفی از دستگاه جوش در بازار وجود دارد که امکان جوش آنها متغیر است.

دستگاه مولیون زن upvc

با استفاده از این دستگاه و تیغه های نصب شده بر روی آن پروفیل مولین یا پروفیل تی برش داده می شود.

دستگاه کپی فرز upvc

این دستگاه سه عملکرد مهم فرز کاری در مونتاژ یو پی وی سی دارد. یکی از آن ها باز کردن جای دستگیره پنجره های upvc است. کارهای دیگر آن هم باز کردن جای راه آب در پروفیل یو پی وی سی و فرز کاری جای قفل و یراق آلات درب و پنجره و جای دستگیره درب است.
این دستگاه با نام های کپی روتر، دستگاه شابلون و دستگاه سه کاره هم در بازار شناخته می شود.

دستگاه زهوار زن upvc

برای برش های مخصوص زیر و روی زهوارهای یو پی وی سی از این دستگاه استفاده می شود. زهوارها یکی از مهم ترین قسمت های پروفیل upvc است که مسئول نگهداری شیشه در قاب پنجره می باشند و برش دادن آنها بسیار مهم و حساس است.

دستگاه تمیز کن upvc

این دستگاه برای تمیز کردن و برداشتن بخش های اضافی ناشی از جوش پروفیل استفاده می شود.

بهترین راه خرید ماشین آلات یو پی وی سی

همواره پیدا کردن فروشگاه و تولید کننده هایی که دستگاه های لازم برای مونتاژ درب و پنجره یو پی وی سی را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنند یک دغدغه برای خریداران است. پیشنهاد ما به این افراد خرید از شرکت تولیدی بازرگانی کارا است.
مجموعه کارا انواع دستگاه مونتاژ درب و پنجره upvc را با بهترین برندهای موجود در بازار به فروش می رساند.
تمام محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت بسیار عالی هستند و دوام و طول عمر بالایی دارند. قیمت محصولات این شرکت در مقایسه با قیمت های موجود در بازار بسیار مناسب و ارزان تر است و دلیل آن هم فروش بی واسطه و مستقیم آن می باشد.
همچنین اگر به فکر تهیه دستگاه های دست دوم هستید، همچنان این شرکت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست زیرا این مجموعه دستگاه های upvc استوک و دست دوم را در بهترین برندهای وارداتی با قیمت کاملا مناسب و منصفانه عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در مورد عملکرد این دستگاه ها و نحوه راه اندازی خط تولید درب و پنجره های یو پی وی سی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas