کارا ماشین

میز پرس

میز پرس
قبل از ارائه توضیحات درباره دستگاه شستشوی شیشه دو جداره ابتدا به فرآیند تولید شیشه دو جداره بپردازیم:

می دانید که ساختار کلی شیشه های دو جداره بدین صورت است که دو لایه شیشه، موازی از هم و به صورت سرتاسری بر روی اسپیسر قرار گرفته اند. فضای مابین شیشه ها نیز از گازهای بی اثر مانند آرگون پر می شود.
پروسه تولید این محصول بدین صورت است که ابتدا جام های بزرگ شیشه را بر روی ریل های حمل اتوماتیک قرار می دهند. سپس شیشه ها به میز برش اتوماتیک انتقال داده می شوند.
حال ابعاد مورد نظر جام های شیشه توسط نرم افزار مخصوص، نشانه گذاری شده و نهایتاً آن ها را به کمک دستگاه برش می زنند. پس از آن، شیشه های برش زده شده با آب سختی گیری و با دقت، توسط دستگاه شستشوی شیشه دو جداره شسته می شوند و به مرحله بعدی منتقل می گردند.
اسپیسرهایی که قرار است مابین دو لایه شیشه قرار گیرند، توسط دستگاه خم کن و بر اساس اندازه شیشه، خم و برش زده می شوند و داخلشان را از مواد رطوبت گیر پر می کنند.
در مرحله بعدی جهت درزگیری و قرار گرفتن اسپیسر، دو لبه فریم به کمک دستگاه بوتیل زن چسب زده می شود. شیشه ها پس از نصب فریم، روی میز پرس قرار گرفته و گاز آرگون به داخل شیشه تزریق می گردد.
در انتها، شیشه دو جداره با چسب پلی سولفاید به منظور درزبندی نهایی پر می شود و کلیه تست های مورد نیاز جهت کنترل کیفی محصول، بر روی آن صورت می گیرد.

دستگاه شستشو در صنعت شیشه دو جداره و اهمیت آن

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، یکی از مراحل ابتدایی تولید شیشه دو جداره که البته جزو مهم ترین بخش ها نیز به حساب می آید، شستشوی جام های شیشه است که به کمک دستگاه انجام می گیرد.
البته متأسفانه هنوز هم در برخی از کارگاه های تولید شیشه دو جداره، این مرحله حساس را به روش سنتی و به کمک دست انجام می دهند. چون در این روش، شیشه ها به طرز اصولی خشک نمی شوند، پس از اتمام کار لکه ها و پرزهایی در آن ها مشاهده می گردد که کیفیت محصول را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.
دستگاه شستشوی شیشه دو جداره به خاطر این که شستشو را با آب داغ انجام می دهد، همینطور دارای خشک کن نیز است، بهترین و البته به صرفه ترین راهکار به حساب می آید.
وقتی صحبت از صرفه اقتصادی این دستگاه می شود، منظور این است که استفاده از آن به طرز قابل توجهی صرفه جویی در مصرف آب را به دنبال خواهد داشت. ضمن این که به خاطر سرعت بالا، نرخ تولید نیز افزایش می یابد.

نکات لازم قبل از خرید دستگاه شستشوی شیشه دو جداره

گفتنی است که دستگاه های شستشوی شیشه دو جداره، در دو نوع افقی و عمودی ساخته می شوند. مدل عمودی یا ایستاده دستگاه، فضای کمتری در کارگاه اشغال کرده و از آن مهم تر، نرخ شستشو توسط آن بالاتر خواهد بود.
دقت داشته باشید که تعداد فرچه ها نیز در دستگاه های مختلف، متفاوت است و این تجهیزات معمولاً دارای 3 الی 6 فرچه هستند. تعداد فرچه های بیشتر با تراکم پرز بالاتر، عملیات شستشو را بهتر انجام می دهند.
توجه داشته باشید که جنس بدنه دستگاه و مخازن آن، از استیل ضد زنگ باشد. به خاطر رطوبت بالا در کارگاه، این مسئله کیفیت و طول عمر دستگاه شستشوی شیشه دو جداره را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.

ساخت ماشین آلات شستشوی شیشه دوجداره

با توجه به این که دستگاه شستشوی شیشه دو جداره یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در خط تولید این محصولات، محسوب می شود؛ باید در هنگام خرید یا سفارش ساخت دستگاه به مراکز معتبر مراجعه نمود.
شما می توانید با خیال راحت از طریق این مجموعه، دستگاه شستشوی مد نظر خود را بر اساس نیاز کارگاه تولیدی، همینطور بودجه خود تهیه نمایید. با این کار قطعاً از سرمایه گذاری خود در این صنعت پول ساز، نتیجه فوق العاده ای خواهید گرفت.
پس این فرصت را از دست ندهید و همین حالا با گروه متخصص ما تماس بگیرید. مشاورین مجموعه کارا با دانش و تجربه خود، راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار داده و در جهت انتخاب دستگاه شستشوی مناسب و ایده آل شما، بسیار متبحرانه عمل می نمایند.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas