کارا ماشین

ساخت دستگاه برش شیشه اتوماتیک

ساخت دستگاه برش شیشه اتوماتیک
دستگاه میز برش شیشه یا همان دستگاه برش شیشه اتوماتیک از دستگاه های صنعتی است که در خط تولید انواع شیشه ها از جمله شیشه دوجداره استفاده می شود. این دستگاه اولین گام در تولید شیشه را انجام می دهد یعنی با قرار گرفتن شیشه بر روی میز، برش شیشه در اندازه و اشکال متفاوت به صورت اتوماتیک انجام می شود. البته تعیین اندازه و سایز برش ها توسط اپراتور تعیین می گردد.
متاسفانه هنور برخی از کارگاه های تولید شیشه به روش سنتی (بدون استفاده از دستگاه های برش اتوماتیک) عمل برش دادن شیشه را انجام می دهند و این موجب افت کیفیت شیشه تولید شده و همچنین هزینه های زیاد می شود زیرا ممکن است بارها شیشه شکسته شود و یا سایز برش آن مناسب نباشد.
استفاده از دستگاه برش شیشه اتوماتیک برای برش دادن شیشه سبب ارتقا سرعت و کیفیت کار می شود، زیرا برش را کاملا دقیق و درست انجام دهد و سرعت خوبی هم دارد. از دیگر مزیت های استفاده از این دستگاه اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت تنظیم سرعت و فشار برش با استفاده از نرم افزار مخصوص آن
به حداقل رساندن خطا در اندازه گیری
کاهش زمان فرآیند تولید شیشه
کاهش ضایعات شیشه
کاهش هزینه ها

جزئیات دستگاه برش شیشه اتوماتیک

با توجه به کاربردهای زیادی که دستگاه برش شیشه در صنعت دارد کارخانه های زیادی شروع به تولید و عرضه آن به بازار کردند تا کار تولید شیشه را برای تولید کنندگان آسان کنند. میز برش شیشه یا همان سی ان سی برش شیشه در دو نوع مختلف تولید می شوند:

میز برش شیشه لمینت

این دستگاه شیشه ها را از دو طرف برش می دهد و بعد توسط دو غلطک لاستیکی از بالا به پایین شیشه را گرم و همزمان می کشند تا فاصله ای بین لاستیک دو شیشه ایجاد شود و بعد آن را با تیغ برش می دهد.

میز برش شیشه فلوت یا ساده

این نوع دستگاه شامل دو مدل میز برش شیشه تک لاین و میز برش شیشه سه لاین است. مدل تک لاین دارای بارگذار در داخل میز و مدل سه لاین دارای ربات بارگذار، میز برش شیشه و میز شکست شیشه است.
دستگاه برش شیشه مجهز به یک نرم افزار است که از طریق آن می توان با استفاده از کامپیوتر سرعت و فشار دستگاه و حتی نوع برش را از قبل ترسیم و شبیه سازی کرد و به این ترتیب دقت و کیفیت کار به شدت افزایش می یابد.
اگر شما هم به فکر پیشرفته کردن خط تولید شیشه کارگاه خود هستید بدون شک خرید این دستگاه کمک بسیاری به رونق کار شما خواهد کرد. پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر نسبت به تهیه میز دستگاه برش شیشه اقدام کنید.
قیمت و کیفیت دستگاه برش شیشه مهم ترین فاکتوری است که برای مشتری اهمیت دارد و همواره به دنبال راهی می گردد تا بتواند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری کند. در ادامه ما راهی آسان و مطمئن به این مشتریان معرفی می کنیم.

خرید دستگاه برش شیشه با قیمت مناسب

گروه کارا یکی از معتبرترین عرضه کنندگان انواع دستگاه های صنعتی پیشرفته در بازار است که محصولات را با بهترین کیفیت و کارکرد به دست مشتریان می رساند. این شرکت انواع دستگاه میز برش شیشه را در نوع ها و برندهای مختلف به فروش می رساند و قیمت آنها هم در مقایسه با قیمت سایر فروشندگان در بازار بسیار ارزان تر است. یکی دیگر از نکات بسیار خوب شرکت کارا تضمین کیفیت محصولات آن است.
پس اگر به فکر خرید دستگاه برش شیشه اتوماتیک با کیفیت و قیمت مناسب هستید با کارشناسان بخش فروش شرکت تولیدی تجاری کارا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین می توانید درباره عملکرد این دستگاه از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas