کارا ماشین

ساخت دستگاه تزریق چسب هات ملت شیشه دوجداره

ساخت دستگاه تزریق چسب هات ملت شیشه دوجداره
دستگاه تزریق چسب هات ملت در خطوط تولید شیشه دوجداره نقش بسیار مهمی را دارا می باشد. این دستگاه به منظور تزریق چسب حرارتی مخصوص برای مناطق سردسیر بسیار کاربرد داشته و حائز اهمیت است. گروه بازرگانی کارا، در زمینه ساخت و عرضه این دستگاه کاربردی در حال فعالیت است و سفارش می پذیرد.

دانستنی هایی درباره چسب هات ملت

چسب ماده ای است که برای به هم وصل کردن اشیا به یکدیگر، از آن استفاده می شود. ساخت نمونه های اولیه چسب، به ۲۰۰ هزار سال پیش بر می گردد که با استفاده از مواد طبیعی، آن را تولید می نمودند.
چسب ها در صنعت تولید شیشه و پنجره دوجداره، از جمله محصولات مهم و حیاتی به شمار می روند. این محصولات در انواع متنوع و با کاربردهای متفاوت در بازار موجودند.
هات ملت که به چسب گرم نیز شناخته می شود، نمونه ای از چسب های ترموپلاستیک محسوب می شود که برای مصارف مختلف و به طور معمول به دو شکل گرانول و میله ای به بازار عرضه می گردد.
بارزترین ویژگی این نوع چسب ها، آن است که در زمان مصرف نیاز به گرم شدن دارند. در حقیقت چسب هات ملت بر حسب نوع، در دمای مشخصی از حالت جامد به مایع در آمده و بعد از پایین آمدن دما، مجدداً تبدیل به جامد می شود.
این نوع چسب در حوزه های مختلف به کار می رود و نسبت به چسب های پایه حلال، مزایای بسیاری دارد که از جمله آن ها، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1. کیفیت عالی
2. پایداری بسیار طولانی
3. سرعت و حجم بالای تولید
4. زمان کوتاه اتصال
5. امکان ذوب مجدد پس از سرد شدن چسب
6. عدم نیاز به خشک ‌کن
7. مقاوم در برابر انواع تنش ‌های کششی، فشاری و پیچشی
8. قابل بازیافت
9. عدم ایجاد آلودگی محیطی و خطر آتش‌ سوزی
برخی از موارد استفاده چسب هات ملت عبارتند از: ساخت پنجره دوجداره، صنایع الکترونیک و مخابرات، تولید چراغ خودرو، تولید فیلترهای هوا، تزئینات داخلی خودرو، صنعت چاپ و صحافی، صنایع بسته ‌بندی مواد غذایی و دارویی و لیبل ‌زنی، صنایع سلولزی، تولید کفش، مبل، صندلی و تشک و غیره.

معرفی دستگاه تزریق چسب هات ملت شیشه دوجداره

انواع مختلف چسب ها در صنعت upvc و خط تولید درب و پنجره های دوجداره، در کنار ماشین آلات و تجهیزات مصرفی در این حوزه، جزو مهم ترین مواد هستند. از این محصولات برای چسباندن شیشه ها به اسپیسر، درزگیری و عایق بندی نهایی، همینطور مهار شیشه های چسبانده شده به یکدیگر استفاده می نمایند.
همانطور که در بخش قبل توضیحاتی از چسب هات ملت ارائه کردیم، این نوع چسب کاربرد گسترده ای در صنعت تولید پنجره دوجداره دارد. دستگاه تزریق چسب هات ملت در مناطق سردسیر مورد استفاده قرار می گیرد.
در نقاطی با آب و هوای سرد، چسب پنجره دوجداره خود را گرفته و ثابت می ماند. اما در مناطق گرم، حرارت سبب می شود تا چسب از حالت سفت در آید و کارایی خود را از دست بدهد.
دستگاه چسب هات ملت شیشه دوجداره، یک مخزن به منظور نگهداری چسب دارد که توسط چند المنت گرم نگه داشته می شود. این موضوع به خاطر این است که چسب درون مخرن به حالت مایع باقی بماند.
شایان ذکر است که سیستم خروجی چسب در این دستگاه تزریق، به دو صورت پنوماتیکی (خطی) و الکتریکی کار می کند. نمونه پنوماتیکی دستگاه با کمک قدرت باد، چسب مذاب را پمپاژ می نماید، در مقابل نوع الکتریکی دستگاه توسط یک موتور، این عملیات را انجام می دهد.

سفارش ساخت دستگاه تزریق چسب هات ملت

از جمله چسب های مصرفی پرکاربرد در صنعت تولید پنجره و شیشه دوجداره، می توان موارد ذیل را نام برد:
چسب هات ملت
چسب بوتیل
چسب فوم
چسب سیلیکون
چسب هات ملت با المنت های تعبیه شده در دستگاه تزریق، ذوب شده و پس از سرد شدن باز هم قدرت چسبندگی بسیار خوبی خواهد داشت. در حالت کلی دستگاه تزریق چسب هات ملت، ایده آل برای دماهای پایین و مناطق سردسیر است.
این دستگاه چسب هات ملت را بسته به نوع، تا دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی گراد ذوب نموده و آن را تا موقع خروج و پمپاژ از بخش تفنگی، گرم نگه می دارد.
اگر شما هم جزو افراد فعال در حوزه تولید پنجره دوجداره هستید و در مناطق سردسیر فعالیت می کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا جهت سفارش ساخت دستگاه تزریق چسب هات ملت شیشه دوجداره، از طریق این مرکز اقدام کنید.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas