کارا ماشین

ساخت و فروش میز برش شیشه دوجداره

ساخت و فروش میز برش شیشه دوجداره
قبل از اینکه به میز برش شیشه دوجداره بپردازیم بهتر است بدانیم شیشه دوجداره استاندارد در کارگاه چگونه تولید می شود؟

می دانید که در شیشه ‌های دوجداره یا چند جداره، معمولاً دو لایه شیشه یا بیشتر، روی هم قرار می ‌گیرند و فضای مابین آن ها خالیست. برای تولید این محصولات، باید جام های شیشه را به اندازه های یکسان، برش بزنند.
در صورتی که ابعاد شیشه ها حتی به میزان خیلی کم، با هم فرق داشته باشند، هنگام نصب به خوبی در داخل فریم تعبیه شده، قرار نخواهند گرفت؛ لذا عایق ‌بندی که مهم ترین ویژگی این تولیدات است، رعایت نمی شود.
پس از مرحله برش زنی شیشه ‌ها، نوبت به برش و خم کاری اسپیسر می رسد. سپس درون اسپیسر را با مواد ضد رطوبت پر می کنند. اسپیسر را بین دو لایه شیشه قرار داده و گاز آرگون توسط دستگاه، به محفظه بین دو شیشه تزریق می‌ شود. در نهایت، به منظور درزگیری نهایی شیشه‌ دوجداره، از چسب های مخصوص استفاده می نمایند.
باید گفت که پروسه تولید این محصولات، به همین سادگی هم نیست و استانداردهایی وجود دارد که نشان می دهد شیشه دوجداره تولید شده یک محصول صنعتی و باکیفیت است یا خیر.
برخی از این استانداردها و نکاتی که باید در خط تولید شیشه دوجداره رعایت شود، عبارتند از:
استفاده از اسپیسر آلومینیومی به صورت یکپارچه
استفاده از چسب بوتیل دور تا دور اسپیسر
استفاده از مواد رطوبت گیر مانند انواع سیلیکاژل ها درون اسپیسر
تزریق گاز آرگون به مقدار استاندارد
جدای از این موارد، یک خط تولید شیشه دوجداره صنعتی می بایست از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته نیز برخوردار باشد که از جمله کاربردی ترین آن ها، می توان دستگاه شستشو، میز برش، دستگاه بوتيل زن، دستگاه تزریق گاز آرگون، ماشين تزریق چسب پلی سولفايد و ... را نام برد.

معرفی میز برش شیشه دوجداره

امروزه به دلیل استقبال زیاد از شیشه‌ های دوجداره و کاربرد وسیع این محصولات در صنعت ساختمان، کارگاه های تولیدی فعال در این حوزه نیز افزایش یافته اند. موضوع مهمی که کیفیت و کارایی شیشه های دوجداره را تضمین می کند، نحوه تولید آن در کارخانه و استفاده یا عدم استفاده از ماشین ‌آلات صنعتی است.
متاسفانه می توان انواع شیشه ‌های دوجداره‌ غیر استاندارد را در بازار مشاهده نمود که گاهاً توسط اشخاص سودجو به صورت دستی تولید می شوند. از جمله مشکلاتی که در اثر تولید غیر استاندارد این محصولات ایجاد می ‌شود، می توان به رطوبت ‌زدگی، رسیدن به نقطه برفک و کاهش عایق بندی شیشه اشاره کرد.
در حالت کلی، دو روش مختلف جهت تولید شیشه دوجداره در کارخانه به طور معمول مرسوم و اصولی است، روش اسپیسر حرارتی و اسپیسر آلمینیومی. در روش اول وجود میز پرس حرارتی ضروری است و به روش دوم نیز با استفاده از چسب عایق می توان محصول را تولید کرد.
در هر دو روش، مراحل اندازه گیری و برش شیشه ها یکسان خواهد بود و برای انجام این عملیات می بایست از ماشین آلات و ابزارهای مناسب استفاده نمود. مرحله دوم پس از اندازه گیری، برش زدن شیشه هاست که اهمیت ویژه ای دارد.
برش شیشه، توسط میز مخصوص برش و مونتاژ انجام می شود. استفاده از این دستگاه موجب به حداقل رسیدن خطای برش به صورت دستی، کاهش ضایعات و در نتیجه دستیابی به ابعاد دقیق شیشه می‌ گردد.
البته ناگفته نماند که پیش از برش زنی، ابعاد درخواستی شیشه را در نرم افزارهای مخصوص وارد می کنند تا بهینه ‌ترین اندازه گیری ها برای به حداقل رساندن پرت شیشه محاسبه شود. این موضوع هم به خودی خود برای کارفرماها صرفه اقتصادی خواهد داشت.

ساخت و فروش انواع میز برش شیشه دوجداره

میز برش شیشه دوجداره از جمله کاربردی ترین و اقتصادی ترین ماشین های خط تولید این محصولات به حساب می آید. البته از دستگاه های سی ان سی نیز می توان بدین منظور استفاده کرد.
ولی از آنجایی که قیمت این نمونه دستگاه ها بسیار بالاتر از میز برش است؛ خرید این دستگاه برای کارگاه های تولیدی نوپا مقدور نخواهد بود. اما قیمت میز برش شیشه دوجداره بسیار به صرفه تر بوده، ضمن این که وجود این میز در کارگاه های تولیدی، بسیار حائز اهمیت و الزامی است.
گروه تولیدی بازرگانی کارا، ساخت و فروش میز برش شیشه دوجداره را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، بر عهده دارد و گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی که به فکر راه اندازی خط تولید شیشه دوجداره هستند، به شمار می رود.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas