کارا ماشین

تولید کننده ماشین آلات درب و پنجره دوجداره

تولید کننده ماشین آلات درب و پنجره دوجداره
این مجموعه تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. برای خرید دستگاه مونتاژ درب و پنجره یو پی وی سی و یا آشنایی بیشتر با آنها بهتر است ابتدا توضیحاتی را در رابطه با پروفیل یو پی وی سی بدانیم.

پروفیل یو پی وی سی (upvc) چیست؟

امروزه یو پی وی سی (upvc) که مخفف عبارت Unplasticized PolyVinyl Chloride است یکی از رایج ترین متریال ها برای ساخت درب و پنجره های ساختمان است. یو پی وی سی در اصل نوعی پلی وینیل کلراید سخت شده است و از مشتقات نفت خام و نمک طعام تهیه می شود.
متریال یو پی وی سی کاربردهای زیادی در صنعت دارد اما مهم ترین و پرمصرف ترین کاربرد آن در ساخت درب و پنجره های ساختمانی است. به همین دلیل تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc در کشور در حال افزایش است.
این تولید کننده ها برای ساخت درب و پنجره دوجداره upvc پروفیل ها را از ترکیب مواد اولیه و یا مواد بازیافتی تهیه می کنند و بعد از حالت دهی آن را مورد آزمایش های مختلف قرار می دهند تا کیفیت آنها را بسنجند. برخی از آزمایش ها که در حین تولید یو پی وی سی انجام می شود عبارت است از :
بررسی میزان مقاومت در برابر ضربه
بررسی جوش
بررسی شکل ظاهری آن
بررسی ابعاد و سایز آن
بررسی عکس العمل آن بعد از گرم شدن

مزیت های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

در حال حاضر درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند و در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین ویژگی ها و مزیت های درب و پنجره upvc که آن را از سایر متریال ها جدا می کند شامل موارد زیر است:
صرفه جویی در مصرف انرژی
کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی
کاملا بهداشتی و سالم
نظافت راحت و سریع
درز بندی کامل
کاهش آلودگی صدا (نقش عایق صوتی را دارد)
تنوع در رنگ و طرح
نصب آسان و سریع
مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی
مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
با توجه به مواردی که ذکر شد تولید کننده های پنجره دوجداره از یو پی وی سی به عنوان متریال استفاده می کنند تا محصولات آنها تمام خصوصیات گفته شده را دارا باشد و رضایت مشتریان را کسب کند.
کسانی که در حال ساختمان سازی و یا تعمیر آن هستند، خرید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهند. این افراد معمولا به دنبال تهیه لیستی از قیمت درب و پنجره یو پی وی سی در فروشگاه های موجود در بازار هستند تا ارزان ترین گزینه را پیدا کنند و آن را خریداری نمایند.
خوشبختانه قیمت این محصول در مقایسه با کیفیت و مزیت های بسیار زیادی که دارد کاملا مناسب و منصفانه است و قیمت نهایی آن به تولید کننده آن، تعداد و ابعاد پنجره و مدلی که شما انتخاب می کنید وابسته است.

خرید از تولید کننده معتبر درب و پنجره upvc

با توجه به گسترش نیاز بازار به درب و پنجره های یو پی وی سی، تولید کننده های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت شدند تا مشتری بتواند به آسانی محصول مورد نیاز خود را تهیه کند. اگرچه تعداد تولیدکننده ها در بازار کم نیست اما متاسفانه اعتماد مشتری به بازار و برندهای موجود کم شده است و به همین دلیل به دنبال تولید کننده ای معتبر و خوش نام می گردد که محصولات آن هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت ایده آل باشد.
شرکت تولیدی تجاری کارا یکی از معتبر ترین تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره upvc است که می توانید با خیال راحت درب و پنجره های خود را از آن خریداری کنید. تمام محصولات این مجموعه از لحاظ کیفیت کاملا استاندارد و عالی هستند و در ساخت آنها تمام اصول رعایت شده است. تیم کارا کیفیت و ماندگاری درب و پنجره های یو پی وی سی خود را تضمین می کند و این خیال مشتری را از هر بابت راحت می سازد.
قیمت درب و پنجره های upvc شرکت کارا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با خرید آنها می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. پیشنهاد ما به شما مشتری گرامی خرید از این مجموعه است.

گروه تولیدی بازرگانی کارا

گروه تولیدی بازرگانی کارا از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه شیشه دوجداره و مونتاژ درب و پنجره upvc آغاز نمود و با توجه به احساس نیاز بازار ایران مبنی بر استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید ، از سال 1388 واردات ماشین آلات مدرن و پیشرفته شیشه دوجداره و یو پی وی سی انجام گردید و در ادامه اقدام به تولید برخی از ماشین آلات مطابق با استانداردهای بین المللی نمود.

شماره های تماس با ما

 
01133701223-4
09120129060
09355550046
09355550049
09355550081
09355550091
© 2024 kara-machinery.com - Designed By Mehdi Edalat Back To Top

Offcanvas